Denk mee met Knab

Dit is het deel van Knab Lab waar het allemaal om draait. Geef hier jouw mening over onze diensten en producten. En zie direct hoe anderen erover denken!

Bètatest: Nieuwe Knab App voor iPad

In de nieuwe Knab App voor iPad zie je al je rekeningen en de rekeningdetails in één helder overzicht, kun je zonder cardreader betalen met iDEAL en kun je via 'multi tasking' twee apps naast elkaar open hebben staan.

Meer informatie over (het testen van) de nieuwe app vind je in Knab Lab. Heb je een goed beeld van de app? Dan zijn we heel benieuwd naar je mening. Als je onderstaande vragen beantwoordt, help je ons weer een stuk verder!

Vind je het overzichtsscherm van de app duidelijk?

  • Ja 7 stemmen 88%
  • Nee 1 stem  13%

Wat vind je van het gebruiksgemak van de app?

  • 2 stemmen  25%
  • 5 stemmen  62.5%
  • 0 stemmen  0%
  • 0 stemmen  0%
  • 1 stem  12.5%

Denk je dat je de app gaat gebruiken als deze straks in de App Store staat?

  • Ja 7 stemmen 88%
  • Nee 1 stem  13%

Welke van deze functies van de app vind je het handigst?

  • 2 stemmen  25%
  • 6 stemmen  75%
  • 0 stemmen  0%
  • 0 stemmen  0%

Hoe tevreden ben je over de Knab App voor iPad?

  • 1 stem  12.5%
  • 6 stemmen  75%
  • 0 stemmen  0%
  • 0 stemmen  0%
  • 1 stem  12.5%

Wat kunnen wij doen om de Knab App voor iPad verder te verbeteren?

Laat het ons weten in een reactie onderaan de pagina!
Tags: Bèta

14 Reacties

smerkx 1 jaar geleden
Ziet er goed uit, de iPad is hiermee (eindelijk?) weer up-to-date met de iPhone app.

Wat ik nog wel onhandig vind, is dat onder "weergave rekeningen" wel de namen die ik aan mijn rekeningen heb gegeven zichtbaar zijn, maar dat deze namen niet zichtbaar zijn in het overzicht van bankpassen. Die moet ik dus nog steeds op basis van rekeningnummer bij elkaar zoeken.
esberk 1 jaar geleden
Eindelijk de layout van de iphone app ook op de ipad. Zeker met een eigen en een en/of rekening had ik nogal problemen met de oude app. Nu hopen dat ideal het ook weer doet met de app. Dan ben ik helemaal tevreden.
Ej42 1 jaar geleden
In het digitale kasboek ook een categorie kunnen toekennen zou mooi zijn.
ecdj 1 jaar geleden
Ik vind het jammer dat Touch ID nog ontbreekt in de nieuwe iPad app.
benkok 1 jaar geleden
Op mijn iPad mini werkt het niet. Ik krijg geen overzicht van de afschriften en kan ook geen overboekingen doen.
Etvais 2-zits 1 jaar geleden
Hier keek ik al lang naar uit. Toen ik vorig jaar aan Knab vroeg of er na de nieuwe iPhone-app ook een verbeterde iPad-app zou komen was het teleurstellende antwoord: "Er komt geen nieuwe iPad-app, maar de browser functie wordt wel sterk verbeterd". Ik heb daar toen mijn ongenoegen over uitgesproken. Zou dat geholpen hebben?
Formas 2-zits 1 jaar geleden
Helaas niet met vingerafdruk in te loggen en overschrijvingen te valideren.
Pam Moderator 1 jaar geleden
smerkx schreef:

Ziet er goed uit, de iPad is hiermee (eindelijk?) weer up-to-date met de iPhone app.

Wat ik nog wel onhandig vind, is dat onder "weergave rekeningen" wel de namen die ik aan mijn rekeningen heb gegeven zichtbaar zijn, maar dat deze namen niet zichtbaar zijn in het overzicht van bankpassen. Die moet ik dus nog steeds op basis van rekeningnummer bij elkaar zoeken.



Dank voor je feedback! Klopt wat je zegt, dat is helaas niet op die manier geïmplementeerd. Thanks voor de suggestie!
Pam Moderator 1 jaar geleden
esberk schreef:

Eindelijk de layout van de iphone app ook op de ipad. Zeker met een eigen en een en/of rekening had ik nogal problemen met de oude app. Nu hopen dat ideal het ook weer doet met de app. Dan ben ik helemaal tevreden.


iDeal hoort helemaal goed te werken! :) Thanks voor je berichtje.
Pam Moderator 1 jaar geleden
Ej42 schreef:

In het digitale kasboek ook een categorie kunnen toekennen zou mooi zijn.


Goede suggestie, ik verwacht niet dat het op korte termijn aangepast zal worden. Maar noteer hem zeker! :)
Pam Moderator 1 jaar geleden
ecdj schreef:

Ik vind het jammer dat Touch ID nog ontbreekt in de nieuwe iPad app.


formas schreef:

Helaas niet met vingerafdruk in te loggen en overschrijvingen te valideren.



Hi! Dank voor jullie feedback. Er is inderdaad geen Touch-ID functionaliteit in de iPad App ingebouwd. Hier is bewust voor gekozen uit veiligheid, omdat wij een iPad over het algemeen als een 'family device' beschouwen. We houden in de gaten of meer klanten hier tegenaan lopen!
Pam Moderator 1 jaar geleden
benkok schreef:

Op mijn iPad mini werkt het niet. Ik krijg geen overzicht van de afschriften en kan ook geen overboekingen doen.


Hi! Het zou wel moeten werken op de iPad mini. Rekeningafschriften kun je wel enkel via de normale website downloaden (niet via de App), maar overboeken zou natuurlijk wel moeten werken. Zou je telefonisch contact met ons willen opnemen via 020 303 1600 (kan tot 22.00 uur), dan kunnen we even kijken waar het fout gaat.

Groet, Pam

Pam Moderator 1 jaar geleden
Etvais schreef:

Hier keek ik al lang naar uit. Toen ik vorig jaar aan Knab vroeg of er na de nieuwe iPhone-app ook een verbeterde iPad-app zou komen was het teleurstellende antwoord: "Er komt geen nieuwe iPad-app, maar de browser functie wordt wel sterk verbeterd". Ik heb daar toen mijn ongenoegen over uitgesproken. Zou dat geholpen hebben?



Goedemiddag Etvais! Meerdere klanten gaven aan de iPad App te missen, maar jouw stem was absoluut doorslaggevend ;-)! Thanks to you! :)
Marinus Lounge bank 1 jaar geleden
De "weergave rekeningen" in de instellingen synchroniseert tussen de iPhone en iPad app. Niet handig omdat ik op de iPad bij voorkeur alle rekening zie en op de iPhone alleen "dagelijkse".
Zou ook mooi zijn wanneer vanuit het digitale kasboek gelinkt kan worden naar de werkelijke uitgave. Het in de transactie kunnen wijzigen van de kasboek categorie zou ook mooi zijn maar dat was al eerder gevraagd.
Bekijk mobiele versie