Denk mee met Knab

Dit is het deel van Knab Lab waar het allemaal om draait. Geef hier jouw mening over onze diensten en producten. En zie direct hoe anderen erover denken!

WhatsApp: contact met de Servicedesk

Net zoals de weinig reacties in dit Lab-item, merken wij dat er weinig gebruik wordt gemaakt van de Whatsapp functie.

Daarom gingen we op zoek naar iets beters en hebben we sinds kort een alternatief, namelijk chatten via de Knab App! Wil je weten hoe het werkt? Klik dan hier.

Vind je WhatsApp een goede aanvulling op onze dienstverlening?

  • Ja 5 stemmen 100%
  • Nee 0 stemmen  0%

Vind je de service van hetzelfde niveau als onze andere kanalen?

  • Ja 4 stemmen 80%
  • Nee 1 stem  20%

Wat vind je van het gebruiksgemak?

  • 3 stemmen  60%
  • 1 stem  20%
  • 0 stemmen  0%
  • 1 stem  20%
  • 0 stemmen  0%

Wat vind je van de reactiesnelheid?

  • 1 stem  20%
  • 2 stemmen  40%
  • 2 stemmen  40%
  • 0 stemmen  0%
  • 0 stemmen  0%

Via welk kanaal heb je het liefst contact met onze Servicedesk?

Rangschik onderstaande kanalen. Zet je favoriete kanaal bovenaan.

  • 1. WhatsApp
  • 2. Telefoon
  • 3. Chat
  • 4. E-mail
  • 5. Social Media

Zou je contact via WhatsApp aanbevelen?

Op een schaal van 0 t/m 10, hoe waarschijnlijk is het dat je het contact met onze Servicedesk via WhatsApp aanbeveelt aan vrienden of familie (indien ze contact met ons op willen nemen)?

  • 1 stem  20%
  • 0 stemmen  0%
  • 2 stemmen  40%
  • 1 stem  20%
  • 1 stem  20%
  • 0 stemmen  0%
  • 0 stemmen  0%
  • 0 stemmen  0%
  • 0 stemmen  0%
  • 0 stemmen  0%
  • 0 stemmen  0%

Meer feedback?

Heb je nog andere opmerkingen of suggesties die je graag aan ons kwijt wilt? Laat het ons hieronder weten!

0 Reacties

Bekijk mobiele versie